Програмираната активност во ликовната дејност се
одликува со перманентна целогодишна работа, тема-
тски пристап,самопотврдување,организационо,моти-
вационо,продуктивно,експозиционо и натпреварува-
чко,со еден збор корелациско обединето искуство.
Теоријата е прилагодена на праксата,зошто ако нема
можности за нејзино реализирање и најдобрата педа-
гошко-теоретска практика постанува слаба.Во тој про-
цес доаѓа до свесни промени во ликовниот творечки
приод. Со помош на правилното ликовно-педагошко
насочување се менува психосоматскиот статус на вос-
питаникот, а како последица на тоаседобива резултат
којшто зависи од познавањето и совладувањето на што
поголем број фактори од ликовно-визуелното изразу-
вање и ликовниот јазик.
Когнитивната димензија е одговорна за прием, де-
кодирање,задржување,повторно кодирање и трансфор-
мирање на визуелната информација. Мотивацијата е
дефинирана од целите и задачите.Таа е интерна и екс-
терна. Објективните фактори се сплет на услови во
кои се остваруваат резултатите.Хомогеноста на група-
та има своја важност во постигнувањето солидни ре-
зултати.Иако ликовната способност е индивидуална
вредност,меѓусебната доверба и почитување имаат
влијание на сигурноста. Влијанието на социјалната
средина има нагласена улога за успешна работа.
Благовременото насочување е единствен научно
утврден пат кон врвен успех и развивање на талентот.
Само талентот и работата взаемно водат кон успех.
Трудот без талентот е исто што и талентот без труд.
Wednesday, April 16, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment