...Oddamna e sogledano deka likovniot pedagog mora strucno da se zanimava so likovno tvorestvo, pokraj teoretskoto informiranje za likovnata pedagogija, psihologijata, estetikata i dr., za da moze sistematski da vospituva i obrazuva ucenici. Voveduvanjeto na ucenicite vo svetot na likovnoto tvorestvo gi razviva kaj niv sposobnostite za estetsko dozivuvanje, za pravilno nabljuduvanje i kreativnite sposobnosti koi preku razvienata imaginativnost i steknatite strucni poznavanja mozat da dojdat do izraz vo razni profesionalni interesi.
Za da se pottiknuva interesot na likovnite pedagozi a istovremeno tie da se afirmiraat kako slikari, skulptori, graficari i drugo, Sojuzot na likovnite pedagozi organizira TRADICIONALNA GODISNA LIKOVNA IZLOZBA..
Sekoja izlozena tvorba ni raskazuva za avtorot, koj e istovremeno i likoven pedagog, nastavnik, koj se razlikuva od drugite svoi kolegi vo ucilisteto, po toa sto toj poedinecno kaj ucenicite gi razviva, teoretskite i prakticnite sposobnosti vo zavisnost od vozrasta, od emotivniot i intelektualniot razvoj i od predispoziciite za likovno izrazuvanje. Likovnite pedagozi odrzuvaat kontinuitet pomegu likovnoto tvorestvo i nastavata po likovno obrazovanie, nesebicno zalagajki se za ednoto i drugoto kako profesionalen i duhoven interes.
Likovniot pedagog zasluzuva svoevidna pocit, zatoa sto toj go prati razvojot na likovnata pedagogija, odrzuva nastava, organizira izlozbi vo ucilisteto, ucestvuva vo organizacijata na mnogubrojni ucenicki izlozbi vo gradot,opstinata, Republikata i svetot i toa volonterski...
prof. Vanco Gorgievski, akadem.slikar, doajen
na likovnata pedagogija vo R.Makedonija
Monday, May 3, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment