Sunday, May 2, 2010

Zivotna vistina vo slikarstvoto

- Eden ist motiv naslikan od razni slikari - divergencija na sfakanja /covecki, karakterni i sl./,
- Divergencija na slikarski sredstva,materijal i tehnika, kako i izbrani detali /Izvlekuvanje ili ispustanje na konturi i sl./,
- Sustinski moment koj se naoga vo samiot pretstaven motiv i slozuvanjeto /istovetnosta/ na istiot - vo eden ili poveke sloevi - mora da ima karakter na sustinska vistina.
Koga e izbran eden od mnogute sustinski momenti, mora da se ostane na toj izbor i od aspekt na toj moment se vrsi selekcija na zivotnata vistina, estetskite vrednosti na se ona sto e ubavo i soznajnite vrednosti.
Vakvoto raslojuvanje vo slikarstvoto e slicno i kaj ucenickite slikarski tvorbi - na preden plan e realnata povrsina, bojata, potoa se pojavuva prostor,predmeti t.e.formi, svetlost. Vo predmetnata sfera se pojavuva dvizenje,ritam i nasoka. Toa ja pravi likovnata tvorba dinamicna,zivotna,intuitivna i i dava senzibilitet. Na krajot se otkriva opstata semanticka poraka - fabulata.

No comments: