Sunday, September 22, 2013

Потсетник за квалитетна и неквалитетна ликовна активност

Ликовната активност во наставата или вон неа е квалитетна кога ги содржи следниве компоненти: - Кога има јасна цел и дефинирани задачи; - кога учениците стекнуваат ликовни знаења и способности и напредуваат низ организирани ликовни форми и начини на работа; - кога содржините овозможуваат разновидност и ликовен израз на секој ученик одделно; - Кога ликовната активност добро е испланирана, осмислена и одговара на желбите и можностите на учениците и истата носи задоволство; - кога се добиваат остварливи резултати/самооценување/; - кога постои континуитет и фитбек/повратна информација/; - кога постои корелација, другарство и соработка; - кога постои самодисциплина, помагање,сугерирање и насочување; - кога програмираните ликовни задачи ученикот ги доживува како доверба.Во спротивно ликовната активност е неквалитетна кога нема цел и задачите се нејасни, преценети или потценети; - кога има низок степен на реализација и достигања; - кога планирањето и подготовките се сиромашни и конфузни; - кога ликовната активност не носи предизвик и љубопитност; - кога нема доказен материјал за вреднување; - кога има неусогласеност; - кога активноста е строго наметната и не дава можност за флексибилност; - Кога ликовниот педагог или ментор, реагира нервозно или рамнодушно на неуспехот или успехот на ученикот.

No comments: